Kedves Partnerem!

Előzetesen elárulom Önnek, ez az eszköz működik, már kipróbáltam.

Történt ugyanis, hogy egy üzleti klub számára kerestünk többedmagammal vállalkozókat, azonban a szokásos hideghívásos rendszerben ez nem volt könnyű. Ismerjük ezt.

Aztán készítettem egy podcast-beszélgetést a klub céljairól, működéséről, üzeneteiről, és csak annyit kértünk a felkeresett potenciális ügyfelektől, hogy amikor ideje engedi, hallgassák meg a beszélgetést.

Sokan visszajeleztek, és ezt a megvalósult üzleti kontaktszám-növekedés is alátámasztotta, hogy ez az eszköz tökéletes első megkereséhez, vagy abban az esetben, ha valamilyen terméket, szolgáltatást kicsit jobban kell magyarázni. Nem elég egy rövid kreatív anyag, hogy felkeltse az ügyfél figyelmét, nota bene, hogy gyors döntést hozzon a vásárlásról.

Ennek a beszélgetésnek az előnye, hogy:
– nincs utazás, személyes részvétel (persze ez előnyös is lehet)
– értő, irányított szerkesztővel zajlik a beszélgetés, ezért minden, a tájákoztatási célhoz szükséges információ elhangzik
– az ügyfél akkor hallgatja meg, amikor szeretné, így a „push marketing” nem nyomasztja, így elfogadóbbá válik a megkeresésre
– bármikor újrahallgatható, vagy éppen tovább küldhető az ügyfél egyéb döntéshozóihoz
– könnyed, befogadható módon mutatja be a szolgáltatást vagy terméket.


Olvassa el….!

…vagy hallgassa meg a témáról írt cikkemet!

Ha érdekli szolgáltatásom, írjon (tom@tomcast.hu), és a legrövidebb időn belül visszahívom!